پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thu 16 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
گزارش ویژه سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۰:۲۵:۴۵

جزییات جلسه کمیسیون انرژی مجلس با مدیرعامل شرکت ملی نفت:
گزارش حادثه رگ سفید به کمیسیون انرژی مجلس ارایه شد

باشگاه خبری فراساحلدبیر کمیسیون انرژی مجلس از قرائت گزارشی درباره روند مهار آتش در چاه ۱۴۷ رگ سفید در جلسه کمیسیون انرژی مجلس با مدیرعامل شرکت ملی نفت و برخی مدیران ارشد نفت خبرداد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از خانه ملت، کوروش کرم پور درباره جلسه کمیسیون انرژی با علی کاردر، مدیرعامل شرکت ملی نفت تصریح کرد: در این جلسه از سوی مدیرعامل شرکت ملی نفت، گزارشی درباره قضیه آتش سوزی چاه ۱۴۷ رگ سفید قرائت شد. وی در ادامه افزود: در این گزارش برنامه هایی که در دست اقدام است و آنچه که تاکنون اجرا شده شرح داده شد. بررسی های صورت گرفته نشان داد که کار بسیار خوبی در این زمینه انجام گرفته است. دبیر کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه پیشرفت ها در این زمینه امیدوار کننده بود، تاکید کرد: روند اطفای آتش بر اساس برنامه در حال انجام است و وظایف به درستی تقسیم شده بود و همه نیروهایی که می‌توانستند نقشی برای پیشرفت روند کار ایفا کنند، بسیج شده بودند.

کمیسیون انرژی نظارت و حمایت می‌کند
وی در ادامه افزود: کمیسیون هم بر اساس وظیفه ای که به عهده دارد، هم نظارت می‌کند و هم حمایت لازم را از روند کار خواهد داشت. کرم‌پور با بیان اینکه دو موضوع برای کمیسیون از اهمیت ویژه ای برخوردار بود، گفت: اولین موضوع علت آتش سوزی و دومین موضوع این بود که در کمترین زمان آتش مهار شود.

در شرایط مساعد تا ۴۵ روز دیگر آتش مهار می‌شود
وی در ادامه افزود: در گفتگویی که انجام گرفت از سوی این مسئولان دو روش مطرح شد، اولین روش به گونه ای است که اگر اجرایی شود ۴۰ تا ۴۵ روز دیگر آتش مهار می‌شود. دومین روش هم در صورت انجام تا ۷۰ روز دیگر این نتیجه را به ما می‌دهد. نماینده مردم فیروزآباد در مجلس با بیان اینکه تمام این زمانبندی‌ها در صورتی است که مشکل جدیدی پیش نیاید، تصریح کرد: کار بسیار سخت و پیچیده در یک منطقه صعب العبور است. با پیکور باید مسیر را باز کنند. الان هم چندین پیکور در این منطقه فعال است. وی در ادامه افزود:  آب بسیار زیادی نیاز است که باید به منطقه انتقال دهند. توجه داشته باشید مسئولان تلاش می‌کنند که هر چه زودتر آتش خاموش شود.

بنابر اطلاعات فعلی، عمدی در کار نبوده است
کرمپور درباره علت حادثه گفت: علت هنوز در دست بررسی است و فعلا مشخص نشده است اما تا الان اعتقاد بر این است که عمدی در کار نبوده  و حادثه رخ داده است.

نقدی از عملکرد شرکت ملی نفت نداشتیم
کرم‌پور با  بیان اینکه انتقادی در این جلسه بر عملکرد شرکت ملی نفت انجام نگرفت، تاکید کرد: گزارشات ارائه شده خوب و مستند بود و ما نقدی بر کار آنها نداشتیم. وی در پایان گفت: کمیسیون همچنان پیگیر قضیه خواهد بود و نظارت بر عملکرد و بازدید از مناطق را در برنامه‌هایش دارد.



  کد خبر : 4795
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :